tiistai 7. helmikuuta 2017

Tästä se jatkuu.... jatkuu

Kuka oikein on Pentti Airaksinen.


Lempinimeltään olen Pena. Olen siis hieman yli 50 vuotta täyttänyt poika / mies. Olen ollut tämän seurakunnan palveluksessa kohta kolme vuotta. Yhteensä olen nuorisotyötä tehnyt yli 15 vuotta. Välillä olen käynyt kokeilemassa työntekoa IT alalla yhteensä 10 vuotta.


Nyt suunnittelen ja toteutan rippikouluja työkseni. Lisäksi olen myös mukana varhaisnuorisotyössä joka tarkoittaa kerho ja leiritoimintaa 7-14 vuotiaille


Me vanhemmat kerromme miellämme perheestämme erityisesti lapsistamme. Minun lapseni ovat jo aikuisia tosin yksi rimpuilee vielä kotona. Kaikki lapseni ovat tyttöjä ja niitä on kolme.  Joten kai voi sanoa että oman osani kasvattamisesta alkaa olla perheen osalta loppusuoralla.


Että sellaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti