tiistai 4. heinäkuuta 2017

"Minä olen ihme..."

Kohta ollaan oltu kokonainen vuorokausi Velskolan maisemissa riparin merkeissä. Tunnelmat ovat oikein hyvät, aivan kuin oltaisiin oltu jo pidempäänkin leirillä yhdessä. Jo ensimmäisessä iltaohjelmassa laulu raikasi ja isosten sketsit sopivasti hämmensivät, kun "Agricola käänsi Raamatun". Eilen oppareilla pohdittiin minää ja kastetta ja laitettiin kummeille kutsua konfirmaatioon siunaamaan. Nyt tiistaina aloitimme Annen pitämällä laudeksella tunnelmallisessa riihikirkossa. Aamupäivä pohdittiin Jumalaa ja kuinka Jumala ilmoittaa itsestään. Työskentelyn lopuksi pohdittiin mitä tarkoittaa, että juuri minä olen ihme ja millä mielellä Jumala katselee ihmeellistä ja ainutlaatuista minua...
Tästä päivä jatkuu isosten johdolla raamisryhmissä ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti